torsdag 5 februari 2009

En vecka...tva kvar !!!!

Tja nog ar det tur att vi ar har tre veckor for vadret har varit relativt trakigt och dartill har jag dragit pa mig en synnerligen seg magsjuka som inte vill slappa trots diverse pillerkurer. Na annars ar allt bra med oss sa nu kor vi lite bilder till Er darhemma.





Fika pa Cafe' de Paris



Boklasning pa sangkanten




Slagen hjalte pa vag till huvudstaden Santa Cruz



Bad och namm-namm pa terassen



Dito



and again....


Fika pa cafe Columbus

Nedan ett rorligt badklipp fran terassen


1 kommentar:

Anonym sa...

nä, nu tycker jag ni får ta och häva er hem! Gud vad summan är gullig. Jag tycker att det har hänt massor i hennes utveckling på bara drygt en vecka. Jag vill inte missa det här!!!! Längtar efter er! Pussar och kramar i överflöd!