lördag 31 januari 2009

Puerto de la Cruz...nice...supernice!!!!!!!


sol, mat och bus!


Den som vet var vi ar far sjalv komma fram och landa.


Flera Tina??????



Forsta sandgravningen i sitt liv...smakade ocksa...mums




Bad pa terassen




Sa gor jag da min "bloggpremiar"....utan vissa bokstaver som ni marker :-)
I mitt fall blir det overvagande bilder som galler.
Har i Puerto pa Teneriffe's norra sida har jag varit 6 ggr sa det kanns som hemma.
Man hittar till butiker, frisorer, apotek, strander, ja till och med sjukhuset och djursjukhuset har man hunnit med att bevista under aren.
Flygresan hit gick oforskamt bra! Frida och jag satt langst fram med gott om benutrymme och de tva andra stolarna invid forblev tomma, vilken flax !!!
Na nog snackat har kommer bilder.....maste skynda for strax startar Lulea mot Brynas pa webbradion. Hasta Luego.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina bilder! Nu blev mamman glad! Älskar er och saknar er! Puss!

Anonym sa...

Hej Frida med pappa, farmor och farfar!

Vilken härlig tillvaro! Vi har sett de fina korten och läst att allt är bra med er. Frida har det skönt med bad och lek i sanden.
Må så gott!
Kram från mormor och morfar