torsdag 15 oktober 2009

Tiden i bilder

Kronologin=oktober och bakåt i tiden till april


[Summan fyller två år!]

[Hej, heja Lule Hockey!]

[Anna i trädet på Fjäderholmarna. Vi var i Stockholm i augusti för att springa tjejmilen 29-31 augusti. Tyvärr var jag förkyld så jag gick hela sträckan. Anna sprang på 39.05 och jag tror hon kom på 29 plats. Maritha lyckades också ta sig runt hela sträckan!]

[Så här såg Anna ut när vi reste. Hon var rädd för folks (i synnerhet mina!) bacillusker!]

[Jag och Anki var till Göteborg för att se Madonna. Här åker vi Paddan]

[Madonna - the one and only!]
[Sommarfest på Sandön]

[Frida och Joel fann varandra]
[Brudarna solar och dricker vin i väntan på maten]

[Fridas egna sandlåda är på plats!]

[Frida och tremänningen Malou på Sandön]


[Vår egen riddare. Medeltidsdagarna på Hägnan]

[Vi byggde en koja!]

[Brudarna badar under Monas överinseende]

[Utrullning av ny gräsmatta, veckan före midsommar. Gissa om vi har vattnat i sommar?!]

[Skolavslutnings-dax!]

[Lycka är att busa med moffa!]

[Middag ute i sommarvärme, trots datumet - 30 maj!]

[Ferruform-milen. Jag gick in i mål. Tropisk hetta!]

[Patrik och jag förenade business och pleasure i Stockholm i maj. Hälsade på djuren på Skansen bland annat]

[Patrik hittade också kompisar]

[På promenad på Skeppsholmen]

[Påsken blev allt annat än rolig. Mona allvarligt sjuk. Här sitter vi och väntar på besked efter den 11 timmar långa operationen]

[Vi försökte roa oss så gott vi kunde i lägenheten som vi hyrde i Umeå under Monas sjukdomstid]

Inga kommentarer: