onsdag 9 juli 2008

Var det allt?

Jag lovade att lägga ut lite bilder från sommaren som var. Sagt och gjort. Sommaren som "var" undrar ni nu?! Jo, det verkar som att det var allt sommaren hade att bjuda på för i år. Nu känns det, som Anna skrev i sin kommentar på mitt förra inlägg, som att det är september. På morgonen har det varit kring 9 grader. Inte min definition av sommarvärme. Nåja, än är inte sommaren slut och jag har ju tur som har förmånen att vara hemma hela sommaren. Mina tankar går däremot till de stackarna som haft tidig semester i år.


[Nakenfis badar]


[Frida och hennes tremänning Malou undersöker abborrar. Patrik håller i en groda vi hittade.]

[Så här glad är jag alltid. Folk frågar nämligen om jag alltid är glad. Svaret är JA!]


[Mys med pappa]


[Städa, städa, varje fredag! Frida provar sin nya
potta som hon fick i 9-månaderspresent av farmor och farfar.]

[Frida och hennes snygga kompis Love som vi hälsade på innan de drog på semester]

[Frida badar i sin utomhuspool]

Inga kommentarer: