onsdag 6 januari 2010

Brrrr....

Nu är vintern här med besked. Under dagen har det bara blivit kallare och kallare. Nu visar termometern -25,7 grader. Bilen står i alla fall i garaget så det blir skönt att sätta sig i den imorgon när vi rullar iväg till jobbet.

[Vår vackra kyrkstad i vinterskud. Fotot är inte tagit idag, för vi har inte vågat oss ut i kylan! :)]
Ebba och Alma har precis kommit upp ur sitt spa - de har badat bubbelbad och haft levande ljus. Mysigt värre. Frida somnade tidigare och vi har sett en film - Allt flyter. Det var kanske av den de blev inspirerade att bada! :)

Nä, nu ska jag gå och lägga mig och kurera min förkylning och hoppas att det känns bättre imorgon! I natt har jag nämligen haft feber (tror minsann det är första gången i vuxen ålder!) och då var jag inte så kaxig. Som tur var kom min snälla pappa förbi med "tycka-synd-om-godis" och halstabletter. Tror nog det var det som avgjorde mitt snabba tillfrisknande!

Ha det så bra. Kramis!

Inga kommentarer: