söndag 12 oktober 2008

Nya tider

Jaha, då var det dax. Att börja jobba igen. Det är med blandade känslor måste jag säga. Oerhört spännande att börja på nytt jobb med nya arbetsuppgifter och träffa nya människor. Men lite vemodigt att lämna det härliga hemma-mamma-livet. Men så är det. Allt har sin tid. Det är ju inte så att jag ska flytta till jordens ände - jag ska ju bara börja jobba! Härom dagen kändes det riktigt bra faktiskt. Frida har blivit så mobil och nyfiken av sig så jag hittade henne ätandes blomjord i hallen när jag lämnat henne obevakad en liten stund. Då ringde jag till Patrik och sa att det ska bli skönt att börja jobba :)

Patrik säger att han nu vill starta igång sin egen blogg så att han kan blogga om sin hemma-vardag. Jag fortsätter förstås med min blogg. Jag återkommer med adress till hans blogg så ni kan följa den!

Kram på er! Nu ska jag gå och baka bulla! :)

Inga kommentarer: