fredag 3 oktober 2008

Veckans lookalike


[Lika som bär?]

Snacka om att Frida är en blandning av mig och Patrik! Summan av kardemumman som vi brukar säga. Här ovan har vi i alla fall en jämförelse av mig och Frida i samma ålder (jag är till vänster för er som inte kan räkna ut det!). Ögonen är ju klockrent lika, men nertill - munnen, kinderna och hakan är likt Patrik (med de charmiga skrattgroparna)!

Idag har det efter en hård löneförhandling blivit klart med jobbet på Proffice/Banverket. Jag börjar nästa måndag. Känns skönt att få vara hemma när "summan" fyller 1 år på onsdag! Nu hinner jag också med det där sista som jag hade tänkt göra.....ni vet....putsa nåt fönster....rensa....städa....och baka inför kalaset! Idag har stortjejerna kommit till oss och det känns jätteroligt. Frida är så glad när hon får busa med storsyrrorna!

Puss och kram //Ylva

3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Grattis till jobbet!
Du får hälsa Monica! :)
Kram
Elisabeth

Anonym sa...

Tack, tack! Jobbar Monica på Banverket?

Linda med 4 kidz sa...

Återigen grattis till jobbet!! Hoppas du kommer att trivas!
Var ska Frida vara då du jobbar?