torsdag 21 oktober 2010

Det närmar sig....

Ja, nu är det nog dax kan man säga. Haft värkar med mellan 10-30 minuters mellanrum i natt. Jag klev upp vid 5-tiden och käkade frukost, kokade kaffe, fixade och donade. Sen gick jag och la mig en stund igen. Inga tätare värkar, men onda.... Patrik har varit hemma från jobbet och vi gick en promenad efter att han lämnat Frida på dagis. Sen har jag legat och vilat till och från samt duschat och snyggat till mig. Jag tror att det blir inom detta dygnet. Värkarna är med mellan 10-20 minuters mellanrum just nu och det kan bara inte spöka denna gången....det kan bara inte. Den berömda slemproppen har också gått!

Vi åker nog till mamma och pappa snart och lämnar Frida där över natten. Lika bra det så slipper de komma hit när vi pyser.

Om allt inte stannar av nu (det får INTE göra det!)....så blir nästa inlägg desto mer spännande!
På återhörande!

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Åh, vad spännande!! Jag kan känna den där känslan. Man blir mer och mer säker på att det är på riktigt! Härligt!

Hoppas allt går jättebra och gissa om jag kommer ha ögonen här och på facebook de närmaste dagarna!! :)

Kram!
Elisabeth