onsdag 20 oktober 2010

Vad är väl som väntans tider?

Nä, inte än heller. Försöker uppdatera facebooken med detta besked så att alla kära vänner slipper fundera om jag inte skriver nåt på en dag, eller att Patrik inte är på sitt kontor, eller att det är mörkt hemma hos oss, eller att det står en främmande bil på uppfarten! Alla dessa saker verkar sätta igång folks fantasi! Trodde väl aldrig att så många skulle engagera sig. Men det är kul, visar väl att de bryr sig :) Men jag lovar er alla: jag skickar mms/sms så fort nåt har blitt! Jag tänker kanske inte skicka när vi åker in på förlossningen men när det är klart så! Ni får helt enkelt göra som jag.....vänta....vänta och åter vänta. I alla fall sa barnmorskan igår att hon är helt övertygad om att jag inte kommer att behöva tiden hos henne på måndag, innan dess ska jag ha fått. Hon kände att huvudet låg väldigt långt nere och det är väl ett tecken! Efter en promenad i går kväll kändes det nästan som att den skulle komma ut. Fick stanna flera gånger.

Nåja, den som väntar på nåt gott.......suck.....ja, ni vet!

På återhörande, kram //Y

Inga kommentarer: