torsdag 14 oktober 2010

Falskt alarm?

I natt har jag haft förvärkar, inte så mycket och inte så onda. Men ändå. På morgonen molande värk i ljumskar och ländrygg. Nu är det på G tänkte jag!! Förvarnat mor och far, ungarna är förväntansfulla och Patrik sitter med telefonen i högsta hugg på jobbet. Vad händer då? Jo, det lugnar sig.....Nåja, vi får väl se om det bara är lugnet före stormen kanske. Apropå det så var det ett himla snöoväder här på morgonen. Jag tänkte att det kändes passande att föda detta (som verkar var) lilla yrväder just denna dag. Nu ska jag iaf snart glida iväg (jo inga vinterdäck på Volvon som vi lånat av Patriks mor och far) till stan med Ebba. Hon ska få klippa sig hos frissan som jag klipper mig hos (Gossip - www.gossipsincetoday.se). På förstasidan på deras hemsida har de till höger lagt ut bilder på en mörkhårig tjej (före- och efterbilder). Så vill hon klippa sig! Hon kommer bli så schnygg! Jag lägger ut bilder sen!

Ha det så gott så länge så får jag väl lov att återkomma med mer intressant information utifall att det händer nåt värt att skriva om! Kram

Inga kommentarer: