tisdag 10 juni 2008

Vår fina framsida

Jag kom ju på att jag inte visat några bilder på hur framsidan blev så här kommer ett smakprov. Vädret är fortfarande uruselt och som längst har jag varit ut till brevlådan idag.



[Det kommer att bli ännu finare när växtligheten har fått "froda" till sig!]

Ps. Eftersom jag fått flera "skräpkommentarer" (autogenererade antar jag, inte från en enskild människa) i min blogg så jag har nu infört att man måste skriva några tecken som kommer upp innan man kan publicera sin kommentar. Detta för att undvika dessa automatiska massutskicken av skräpkommentarer. Jag hoppas att ni kommer förstå hur ni ska göra i fortsättningen för att posta era kommentarer.
Ds.
Ps2. Alla som är inne och läser min blogg får gärna skriva en liten kommentar. Det är ju svårt för mig att veta vilka som är inne och läser... Det är alltid roligt att få en liten hälsning i bloggen!
Ds2.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du har supergröna fingrar ser jag!! Jättefint detta. Du o jag har mycket blommor att diskutera ser jag ;). KUL!! Ska försöka fota lite ute jag med så får du se hur det ser ut nu (visserligen lite ogräs med iofs..svårt o hinna med allt). /Linda

Anna sa...

Hej

jag brukar läsa lite då och då...kul att se vad du gör om dagarna....

Hoppas vädret blir bättre snart igen. Apro på att växa...Samuel fyller fyra år på tisdag....så fort det går.

/Anna

Unknown sa...

Hej vännen!
Jag läser ofta i din blogg! Vilken underbar examensbild på tjejerna. Stor kram från Emma