lördag 29 januari 2011

Vem behöver gym?

Den allra snöigaste av dagar bestämde jag mig. Nu eller aldrig. Så gjorde jag min löpar-come back! Det snöade så fantastiskt mycket att jag knappt såg var jag sprang. Jag andades in många lapphandskar och funderade på om jag skulle få vatten i lungorna :). Nåväl, det gick alldeles utmärkt. Cirka 25 minuter höll jag på. Promenerade bara lite. Nu kan det bara bli bättre! Avslutade löprundan med att skotta bort all denna snö som på relativt kort tid vräkte ner. Vem behöver gym när man kan träna utomhus med löparskor och snöskyffel? Sedan blev det välförtjänt bastubad.

[Inte riktigt klok skulle nog många säga]

3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Hur har du fixat de där roliga reaktionsrutorna längst ner... vill också ha! :)
Och den där dela-grejen? vill ha! :)

Kram E.

Ylva sa...

Designfliken - Blogginlägg - redigera

Elisabeth sa...

Tack!! Så kul! :)