torsdag 3 februari 2011

Vad man kan ha barnen till...

Alma lagar middagsmaten idag. Hon var envis och ihärdig trots att vi knappt hade några ingredienser hemma (jag brukar ju alltid kunna trolla med knäna men inte hon kanske). Så hon gjorde en lista och ringde till Patrik som fick svänga förbi affären på vägen hem. Kycklingwok blir det på middagsbordet idag.

[Maten fick betyget 7 av 10. Mums!]

Träning har det också blivit av idag. Tror det kommer funka perfekt att dejta med pappa på gymmet. Jag lämnade Frida på dagis kl 9 och tog bussen från Kyrkbyn till stan. Papppa var i stort sett klar när jag kom. Jag bytte om och värmde upp medan han tog sig an Frejsan. Lillen var dock inte helt nöjd. Jag hade ju starkt räknat med att han skulle sova en större del av tiden men han vaknade upp redan på bussen. Han var missnöjd och det slutade med att jag fick amma honom. Men sen kunde jag köra igenom hela träningsprogrammet. Sen fick vi skjuts hem av pappa. Tror att vi kan få rutin på detta. Vi har bestämt oss för tisdagar och torsdagar. Däremellan får det blir lite utejogg, promenad eller skidåkning. Jag är på G! :)

Inga kommentarer: