torsdag 14 februari 2008

Alla hjartans dag!

Idag gar mina tankar till alla de mina dar hemma! Saknar er! Idag har det varit soligt och harligt sa lite farg kommer jag nog ha nar jag kommer hem! Mona har suttit pa balkongen och malat pa sin fina tavla idag. Vi at tidig middag hemma sa att Stenne skulle hinna pa Internetcafé for att lyssna pa hockeymatch. Jag har msn:at med mina alsklingar Ebba och Alma och aven sett dem i webbkamera. Saknar er skruttfior! Patrik har i skrivande stund konsert med Kammarkoren i Kulturens hus. Jag skulle ha varit dar, biljetten var kopt och allt, men jag smet hit i stallet! Ha en harlig alla hjartans dag pa er allihopa!



Middagen igar.

3 kommentarer:

Patrik sa...

Saknar er mina Teneriffe-flickor!!!
Många kyssar och kramar till er båda.

Linda med 4 kidz sa...

HEj igen! var så kul på msn med dig från teneriffa :D. Hoppas ni har det bra, så roligt o se bilder med! Kram /Linda

Anonym sa...

Hej Ylva och alla andra!
Tack för att du tänker på oss i kalla Norrbotten, vi alla här tänker på er också.Konserten i går var fantastiskt bra. Vi som inte kan sjunga eller spela kan i alla fall glädja oss åt att lyssna på de som kan. Just nu glädjer vi oss åt att ha Ebba och Alma här. Vi har sett tre långa inspelningar av Ebba och Alma från 2000 till 2003tillsammans med pappa Kenny. Allaq tycker att det är jätteroligt.
Nu är klockan halv tio och Kenny har åkt hem och flickorna är trötta så vi ska förbereda oss för nattvila. Om vädret är med oss ska vi åka skidor på längden och tvären och avsluta med badminton på söndag. Det är inget vilohem det här. Ha det bra och vi längtar alla efter er! Far