måndag 18 februari 2008

Snart hemfard

Sista kvallen har nu. Vi har varit ute och atit tillsammans med Karin och hunden Billie. Det har varit varma skona dagar har och idag har jag varit pa stranden och till och med badat! Igar promenerade vi till Punta Brava for att ga ut med hundar som bor pa ett hem for herrelosa hundar. Dar finns det mellan 50-70 hundar. Mona brukar vara dar for att ta ut nagon stackare pa promenad da och da. Tyvarr hade de stangt sa vi fick promenera hela vagen tillbaka utan nagon hund. Vi var vadigt trotta nar vi kom hem sa vi gick och lade oss tidigt. Jag laste ut min andra bok har.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Ylva!
Mamma försökte ge en kommentar igår då Frida hade namnsdag men lyckades inte få iväg den. Men grattis till storflickan i efterskott. Nu är ni väl snart i Sverige och det ska bli skönt. Jag och Fredrik är så långhåriga att vi skaffat oss ledarhundar för att ta oss fram.
Välkomna hem!
Far

Anonym sa...

Jag ska prova att sätta pricken på namn/URL.
Far