fredag 8 februari 2008

Födelsedagskalas!

Jag och Frida har sovit hos Åsa i natt. Hon fyllde år igår, så vi passade på att gratulera henne också. Jag har pratat med Teneriffa idag och de har visst fint väder där. Det ska bli skönt att komma iväg. Det enda som stör mig just nu är att jag har en sån himla hosta. Jag har ringt till vårdcentralen och väntar på att de ska ringa upp mig. Tänkte försöka få någon medicin som man kan ta fast man ammar. Jag har ingen lust att åka till Teneriffa och sen besöka läkare där för att försöka "habla" sig fram på spanska....

Åsa har åkt och jobbat och hon jobbar även imorgon. Ikväll ska vi kolla ut lite kläder som jag ska få av henne samt att jag ska låna en resväska. Imorgon ska jag hälsa på hos Camilla. Det ska bli himla kul att träffa henne, det var ganska länge sen sist!

Inga kommentarer: