tisdag 5 februari 2008

Socialt genombrott

Frida och jag har gått på stan. Vi har bland annat varit till Hotel Birger Jarl för att hämta biljetter till en konsert ikväll. Jag hade med mig kartan så nu tror jag mig hitta rätt bra i Stockholm. Det är bra när man får utforska själv och inte bara gå i någons hasor, för då lär åtminstone inte jag mig någonting. Vi var också på Åhlens och Åh.......lens säger jag bara.....så mycket fina grejer de hade där! Sortimentet är ju hur mycket större än i Luleå som helst! Jag tror jag har hittat tyget jag vill ha!

När vi kom tillbaka till hotellet hade jag och Frida långa konversationer. Hon har, som jag brukar säga, fått humor nu! Jag har busat med henne och hon har skrattat ljudligt och hon pratar också med långa haranger. Det är bara så mysigt. Här kommer några bilder jag precis tog:





Inga kommentarer: