måndag 11 februari 2008

Solen

Hej allihopa! Som ni forstar finns inte de svenska bokstaverna har sa allt far bli utan prickar :) Resan hit gick som sagt bara fint. Frida sov ganska mycket under resan i liften som jag fick lagga pa det nerfallda bordet och aven inkrakta lite pa grannens bord. Frida flirtade med allt och alla - en riktig charmig tjej! Vi traffade flera trevliga personer och ett aldre par som akte pa sista minuten visade det sig ocksa kom till Puerto de la Cruize! Mona och Stenne motte oss pa hotell Teneguida. Jag var utsvulten och fick god middag i lagenheten bestaende av kotletter och potatis. Stenne gick till hotell Valle Luz och tittade pa hockeylandskamp. Mona och jag gick pa internetcafé och skypade med Patrik. Han blev sa glad att fa se lilla Frida i webbkameran. Vi gjorde sedan kvall tidigt eftersom jag och Frida var sa trotta efter den langa resan. Idag, mandag, har det varit riktigt soligt och jag har legat pa den stora balkongen och solat. Nu sitter jag har pa internetcafé igen och vantar pa att prata med Patrik. Jag lagger in lite bilder har for alla som ar intresserade av att se hur vi har det....Och Patrik.....i kvall ska vi ata pa "kinesen" ;). Kram pa er alla!


1 kommentar:

moster sa...

Hej! Här sitter vi, jag, Alma och Ebba och tittar på alla fina foton... Nu ska Alma skicka en hälsning: har ni det bra mamma?

Vi hälsar alla jättemycket till er och hoppas att ni har det superskönt! Hälsa så mkt till Mona och Stenne från oss! :)