onsdag 6 februari 2008

Impulshandling :)

Impulshandlingarnas moder, det är jag det. Jag har bokat sista-minuten-resa till Teneriffa nu. Jag och Frida åker på söndag och stannar till den 19 februari. Farmor och farfar är överlyckliga. Men huga så jag kommer att sakna Patrik insåg jag just. Vi kommer att vara från varandra i två veckor. Men sååå skönt att få komma till solen och värmen! Patrik blev lite sugen att haka på men då var resorna slut. De dagar som kvarstår till vi åker kommer jag att bo hos kompisar (Åsa och Camilla). Åsa kommer att bidra med lite kläder till mig så jag klarar mig där nere i värmen.

Så, idag har jag inte gjort så mycket mera än att bevaka resor på internet, ringt och grejat. Patriks moster Kicki har varit hemma hos oss och hämtat våra pass och postat dem hit. Så allt är fixat och klart nu. Ikväll var vi på Café Milano, en italiensk restaurang, och åt mycket god mat tillsammans med de som Patrik arbetat med de här dagarna.

Jag ska försöka blogga och lägga ut lite bilder under resan så att ni kan se vad som händer där! Kram på er alla!

Inga kommentarer: