söndag 6 april 2008

Pummelfest

Igår hade jag tjejfest med "pumlorna", eller kanske vi ska kalla oss "pinglorna" i alla fall! Det bjöds på trerätters och vi partajade. Vi hade så jätteroligt tillsammans. Kvällen avslutades på Oliver's. Jag hade lite våndor om jag skulle våga gå ut. Patrik hade matat Frida först med gröt och sedan med utpumpad bröstmjölk så hon sov så sött och jag bestämde mig för att gå ut en sväng med brudarna. Vi hade jätteroligt. Det kändes konstigt att vara på krogen igen. Sist jag var ute och festade var annandagen 2006. Anki och jag delade taxi hem runt 02.00. Det kändes lagomt. När jag kom hem hade Patrik just matat Frida med bröstmjölk. Hon vaknade till efter bara en liten stund och då gav vi henne en flaska med ersättning och sedan sussade hon vidare. Nu har jag röjt undan från bordet och ordningen här hemma börjar vara återställd. Snart är Frida trött igen och då tror jag att jag går och snarkar en stund till med henne :)



Översta bilden: Anki och Frida samtalar
Nedre bilden: Pumlorna (Pinglorna?) samlade. Ylva, Camilla, Anki och Katharina

Inga kommentarer: